Tradisjonelt og tidløst
Avisutgivelser og frister
- MAN
- TIRS
- ONS
- TORS
- FRE
- LØR
- SØN
Events for 27 februar
Sunnmørsposten
Events for 28 februar
Vikebladet Vestposten
Møre Nytt
Fjordingen
Fjordenes Tidende
Fjordabladet
Vestlandsnytt
Sunnmørsposten
Events for 3 mars
Vikebladet Vestposten
Møre Nytt
Nyss
Fjordingen
Fjordenes Tidende
Fjordabladet
Vestlandsnytt
Sunnmørsposten
Events for 4 mars
Sunnmørsposten
Events for 5 mars
Events for 6 mars
Sunnmørsposten
Events for 7 mars
Vikebladet Vestposten
Møre Nytt
Fjordingen
Fjordenes Tidende
Fjordabladet
Vestlandsnytt
Sunnmørsposten
Events for 10 mars
Vikebladet Vestposten
Møre Nytt
Nyss
Fjordingen
Fjordenes Tidende
Fjordabladet
Vestlandsnytt
Sunnmørsposten
Events for 11 mars
Sunnmørsposten
Events for 12 mars
Events for 13 mars
Sunnmørsposten
Events for 14 mars
Vikebladet Vestposten
Møre Nytt
Fjordingen
Fjordenes Tidende
Fjordabladet
Vestlandsnytt
Sunnmørsposten
Events for 17 mars
Vikebladet Vestposten
Møre Nytt
Nyss
Fjordingen
Fjordenes Tidende
Fjordabladet
Vestlandsnytt
Sunnmørsposten
Events for 18 mars
Sunnmørsposten
Events for 19 mars
Events for 20 mars
Sunnmørsposten
Events for 21 mars
Vikebladet Vestposten
Møre Nytt
Fjordingen
Fjordenes Tidende
Fjordabladet
Vestlandsnytt
Sunnmørsposten
Events for 24 mars
Vikebladet Vestposten
Møre Nytt
Nyss
Fjordingen
Fjordenes Tidende
Fjordabladet
Vestlandsnytt
Sunnmørsposten
Events for 25 mars
Sunnmørsposten
Events for 26 mars
Events for 27 mars
Sunnmørsposten
Events for 28 mars
Vikebladet Vestposten
Møre Nytt
Fjordingen
Fjordenes Tidende
Fjordabladet
Vestlandsnytt
Sunnmørsposten
Events for 31 mars
Vikebladet Vestposten
Møre Nytt
Nyss
Fjordingen
Fjordenes Tidende
Fjordabladet
Vestlandsnytt
Sunnmørsposten
Events for 1 april
Sunnmørsposten

Papiravisen - lever og leverer
Papiravisens død er svært overdrevet. Undersøkelser* viser at man øker effekten av annen annonsering med hele 3 ganger, ved å inkludere avis annonsering i sin markedplan. Papiravisen har derfor beviselig sin effekt både som selvstendig medium og i samspill med digitale flater. Vi opplever daglig at våre kunder har god effekt av sine papirannonser, uavhengig av bransje. Den aller beste effekten oppnår man ved å benytte seg av flere typer media, man vil også nå flere potensielle kunder. Dersom man ikke bruker trykte annonser går man glipp av en stor del av potensiell omsetning. Våre mediekonsulenter hjelper deg gjerne å sette sammen en annonsepakke. Vi sender gjerne et uforpliktende tilbud og har løsninger for både små og store ideer.
Hvorfor har trykte annonser en annen effekt enn digitale annonser?
* Folk lar aviser ligge i huset og leses av flere, mens de er i en modus hvor de lar seg påvirke – de har tid til å engasjere seg. Annonsen har derfor en lengre varighet enn en digital.
* Sensorisk – du kan ta på annonsen. Den kan tas med, leses uansett hvor du er.
* Tradisjonell – litt som «brød og vann». Det er noe man er vant med, og har en større tillit til.
* Troverdige – lesere får større troverdighet til et fysisk «produkt» enn til et digitalt produkt.
