Tradisjonelt og tidløst
Avisutgivelser og frister
- MAN
- TIRS
- ONS
- TORS
- FRE
- LØR
- SØN
Events for 28 august
Sunnmørsposten
Events for 29 august
Vikebladet Vestposten
Møre Nytt
Fjordingen
Fjordenes Tidende
Fjordabladet
Vestlandsnytt
Sunnmørsposten
Events for 1 september
Vikebladet Vestposten
Møre Nytt
Nyss
Fjordingen
Fjordenes Tidende
Fjordabladet
Vestlandsnytt
Sunnmørsposten
Events for 2 september
Sunnmørsposten
Events for 3 september
Events for 4 september
Sunnmørsposten
Events for 5 september
Vikebladet Vestposten
Møre Nytt
Fjordingen
Fjordenes Tidende
Fjordabladet
Vestlandsnytt
Sunnmørsposten
Events for 8 september
Vikebladet Vestposten
Møre Nytt
Nyss
Fjordingen
Fjordenes Tidende
Fjordabladet
Vestlandsnytt
Sunnmørsposten
Events for 9 september
Sunnmørsposten
Events for 10 september
Events for 11 september
Sunnmørsposten
Events for 12 september
Vikebladet Vestposten
Møre Nytt
Fjordingen
Fjordenes Tidende
Fjordabladet
Vestlandsnytt
Sunnmørsposten
Events for 15 september
Vikebladet Vestposten
Møre Nytt
Nyss
Fjordingen
Fjordenes Tidende
Fjordabladet
Vestlandsnytt
Sunnmørsposten
Events for 16 september
Sunnmørsposten
Events for 17 september
Events for 18 september
Sunnmørsposten
Events for 19 september
Vikebladet Vestposten
Møre Nytt
Fjordingen
Fjordenes Tidende
Fjordabladet
Vestlandsnytt
Sunnmørsposten
Events for 22 september
Vikebladet Vestposten
Møre Nytt
Nyss
Fjordingen
Fjordenes Tidende
Fjordabladet
Vestlandsnytt
Sunnmørsposten
Events for 23 september
Sunnmørsposten
Events for 24 september
Events for 25 september
Sunnmørsposten
Events for 26 september
Vikebladet Vestposten
Møre Nytt
Fjordingen
Fjordenes Tidende
Fjordabladet
Vestlandsnytt
Sunnmørsposten
Events for 29 september
Vikebladet Vestposten
Møre Nytt
Nyss
Fjordingen
Fjordenes Tidende
Fjordabladet
Vestlandsnytt
Sunnmørsposten
Events for 30 september
Sunnmørsposten

Papiravisen - lever og leverer
Papiravisens død er svært overdrevet. Undersøkelser* viser at man øker effekten av annen annonsering med hele 3 ganger, ved å inkludere avis annonsering i sin markedplan. Papiravisen har derfor beviselig sin effekt både som selvstendig medium og i samspill med digitale flater. Vi opplever daglig at våre kunder har god effekt av sine papirannonser, uavhengig av bransje. Den aller beste effekten oppnår man ved å benytte seg av flere typer media, man vil også nå flere potensielle kunder. Dersom man ikke bruker trykte annonser går man glipp av en stor del av potensiell omsetning. Våre mediekonsulenter hjelper deg gjerne å sette sammen en annonsepakke. Vi sender gjerne et uforpliktende tilbud og har løsninger for både små og store ideer.
Hvorfor har trykte annonser en annen effekt enn digitale annonser?
* Folk lar aviser ligge i huset og leses av flere, mens de er i en modus hvor de lar seg påvirke – de har tid til å engasjere seg. Annonsen har derfor en lengre varighet enn en digital.
* Sensorisk – du kan ta på annonsen. Den kan tas med, leses uansett hvor du er.
* Tradisjonell – litt som «brød og vann». Det er noe man er vant med, og har en større tillit til.
* Troverdige – lesere får større troverdighet til et fysisk «produkt» enn til et digitalt produkt.
